• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån m 15 % risk

Klister

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
5 Februari 2020
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
74
Poäng
227
Ha jag sökte på
50.000 , fick bara erbjudande från Remember . Sedan när jag godkände lånet erbjöd de 70.000 eller 90.000 så jag valde 90.000 och bifogade 3 senaste lönespecarna. Måste ju gå igenom
Vad fick du för ränta?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Hela mitt liv har rasar samman . Avslag från remember !!!!!!!! Efter komplettering trots att jag hade mina 3 lönespec
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Hela mitt liv har rasar samman . Avslag från remember !!!!!!!! Efter komplettering trots att jag hade mina 3 lönespec


Va? Varför fick du avslag? Har du pratat med dom?
Jag hade inte ansökt igen direkt utan väntat så du inte tar på dig mer ff. Advisa och Lendo har väl liknande banker va?
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Jo avslag nu för sista lönespecen inte sept oktober utan den nu i november var för låg netto inkomst pga vab och sjuk förra månaden . Nej jag måste ha fram pengar innan måndag annars går mina lån till K
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Jo avslag nu för sista lönespecen inte sept oktober utan den nu i november var för låg netto inkomst pga vab och sjuk förra månaden . Nej jag måste ha fram pengar innan måndag annars går mina lån till K

Åh, vad irriterande, du skickade ju ändå från fkassan och det med :thinking: hur mycket måste du ha fram då?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp